گوگل ولت درحال آزمایش تبدیل گذرنامه به شناسه دیجیتال است

گوگل ولت درحال آزمایش تبدیل گذرنامه به شناسه دیجیتال است به گزارش بازار مقاله، با در دسترس قرار گرفتن این توانایی، کاربران می توانند به جای نمایش گذرنامه از تلفن همراه خود برای عبور از ایستگاه های بازرسی فرودگاه ها استفاده نمایند.


به گزارش بازار مقاله به نقل از ایسنا، گوگل قابلیت جدیدی را برای سرویس «گوگل ولت»(Google Wallet) آزمایش خواهد نمود که می تواند گذرنامه های ایالات متحده را به شکل جدیدی از مدرک شناسایی دیجیتال تبدیل کند. گوگل این خصوصیت جدید را در وبلاگ رسمی خود اعلام نموده است.
حالا شناسه های دیجیتالی ساخته شده از روی گذرنامه و شناسه های صادر شده ایالتی می توانند بعنوان اشکال معتبر شناسایی در بعضی از ایستگاه های بازرسی اداره امنیت حمل و نقل آمریکا(TSA) در بعضی از فرودگاه های این کشور استفاده شوند.
ازاین رو کاربران دیگر مجبور نخواهند بود که وقتی عجله دارند، در حالیکه تمام جیب های خویش را دیوانه وار به دنبال گذرنامه خود می گردند، استرس بگیرند.
قابل ذکر است که این خصوصیت جدید شناسه دیجیتال در همه فرودگاه های ایالات متحده کار نخواهد کرد و فعلاً ۲۱ ایالت و کشور پورتوریکو حداقل یک فرودگاه دارند که شناسه دیجیتال را می پذیرد.
پذیرش شناسه دیجیتال در سرتاسر این کشور برای کاربران اندروید و آیفون برقرار شده است. هم اکنون هم فرودگاه های بزرگ در ایالت های کالیفرنیا، آریزونا، کلرادو و جورجیا آغاز به پذیرش شناسه های دیجیتال از کاربران سرویس Google Wallet کرده اند.



منبع:

1403/06/24
11:50:53
5.0 / 5
60
تگهای خبر: امنیت , كاربران , ناسا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۴
بازار مقاله MarketDoc
marketdoc.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازار مقاله محفوظ است

بازار مقاله

فروش مقالات و کتب علمی