گردهمایی بین المللی فعالان حوزه ی هوش مصنوعی برگزار می گردد

گردهمایی بین المللی فعالان حوزه ی هوش مصنوعی برگزار می گردد بازار مقاله: دومین گردهمایی فعالان حوزه ی هوش مصنوعی، آبان ماه به همت بنیاد نخبگان استان اصفهان انجام می شود.


به گزارش بازار مقاله به نقل از ایسنا، حسین ربانی، رییس بنیاد نخبگان استان اصفهان ضمن اشاره به برگزاری رویداد گردهمایی فعالان حوزه ی هوش مصنوعی در آبان ماه ۱۴۰۳ اظهار داشت: در این گردهمایی اساتید دانشگاه در عرصه هوش مصنوعی، اعضاء هیأت علمی دانشگاه ها، دانشجویان تحصیلات تکمیلی در عرصه هوش مصنوعی، شرکت های فعال و دانش بنیان که محصولات فناورانه در این زمینه دارند، فعالان حوزه ی بین الملل در حوزه ی هوش مصصنوعی و تمامی علاقمندان به کلان موضوع هوش مصنوعی حضور خواهند داشت.
رییس بنیاد نخبگان استان اصفهان اضافه کرد: در این گردهمایی، دغدغه مندان حرفه ای در عرصه هوش مصنوعی کنار هم جمع خواهند شد و پیرامون آخرین مسائل و موضوعات در رابطه با این حوزه به گپ و گفت خواهند نشست. محور اصلی و موضوع اصلی این دوره از گردهمایی هوش مصنوعی اصفهان، بین المللی سازی و چگونگی صادرات و کسب درآمدهای ارزی در عرصه هوش مصنوعی خواهد بود.
ربانی با اشاره به حضور میهمانان ویژه از فعالان حوزه هوش مصنوعی از شرکت های معتبر جهان در این گردهمایی افزود: اشتراک گذاری تجارب و پیشنهادهای این میهمانان ویژه برای کارهای اقتصادی بین المللی در عرصه هوش مصنوعی از اهداف این گردهمایی خواهد بود.
وی با اشاره به این که این دوره دومین دوره ی گردهمایی عمومی فعالان هوش مصنوعی است، اظهار داشت: اولین دوره در سال قبل و همزمان با میزبانی شهر اصفهان از برگزیدگان پنجمین دوره ی جایزه مصطفی(ص) شروع به کار کرد.
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بنیاد ملی نخبگان، ربانی اظهار داشت: در دوره اول که با حضور و سخنرانی دو نفر از برگزیدگان حوزه هوش مصنوعی جایزه ی مصطفی(ص) (شهاب البحری از کشور مصر و دکتر حسن از کشور پاکستان) شروع شد، از پلت فرم توسعه کسب و کارهای حوزه هوش مصنوعی، تحت عنوان AICTExpo رونمایی و یک پانل تخصصی با رویکرد سیاستگذاری در عرصه هوش مصنوعی با حضور چهار نفر از مدیران، صاحب نظران و اساتید حوزه هوش مصنوعی انجام شد.
او در آخر اضافه کرد: امیدوار هستیم که در دومین گردهمایی فعالان حوزه هوش مصنوعی که سوم آبان ماه در شهر اصفهان و به میزبانی بنیاد نخبگان استان اصفهان برگزار می شود، شاهد حضور پرشورتر اعضاء هیت علمی، شرکت های دانش بنیان و دغدغه مندان این حوزه باشیم و به یاری خدا این گردهمایی منجر به تقویت زیست بوم حوزه ی هوش مصنوعی در کشور شود.


1403/06/23
12:53:54
5.0 / 5
67
تگهای خبر: دانش بنیان , دانشجو , دانشگاه , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۵
بازار مقاله MarketDoc
marketdoc.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازار مقاله محفوظ است

بازار مقاله

فروش مقالات و کتب علمی