تجربه رانندگی با سایبرتراک تسلا چگونه است؟
بازار مقاله: سایبرتراک با زوایای تیز لیزری خود شبیه تانک جنگی است که با بدنه ضدگلوله و شیشه جلو زره مانند می خواهد وارد منطقه جنگی شود؛ در صورتیکه هدایت آن بیشتر شبیه راندن یک خودرو کوچک و معمولی مانند رنو کلیو است.
به گزارش بازار مقاله به نقل از ایسنا، سایبرتراک با صندلی نرم از چرم گیاهی برای راننده، داشبوردی کاملا سفید و براق و فاقد صفحه نمایش های مختلف و دکمه ها و کلیدهایی که اغلب ماشین های مدرن دارند، به سرعت شما را به این نتیجه می رساند که رانندگی با آن در مقایسه با سایر خودرو ها کاملا متفاوت خواهد بود.
به نقل از ایندیپندنت، نشنال نیوز در گزارشی به معرفی تازه ترین خودرو ساخت تسلا یعنی سایبرتراک پرداخته و می نویسد، برای نشستن داخل کابین لوکس سایبرتراک تسلا در دبی احیانا باید رانندگی را از اول یاد گرفت.
این جدید ترین وسیله ای که میلیونرها حتما باید داشته باشند، برآمده از عمیق ترین و تاریک ترین گوشه های ذهن خلاق ایلان ماسک، با اندکی کمک از سوی گروهی متشکل از فناوران و مهندسان، برای خیابان های آینده نگر کاملا متناسب است.
یک دستگاه تلفن همراه مانند کنترل از راه دور خودرو عمل می کند و مادامی که همراهتان باشد، به سوییچ نیاز ندارید. با کمک یک اپلیکیشن تسلا می توانید همه کارهای در ارتباط با خودرو را انجام دهید؛ از باز کردن صندوق عقب که البته در تسلا صندوق جلو است تا بوق زدن.
این خودرو سه تنی مخروطی شکلی با اضلاع تیز شش متر طول دارد.
کنسول نمایش مرکزی در خودرو هم مرکز اصلی عملکرد سایبرتراک است. این صفحه لمسی با عرض ۴۷ سانتی متر پخش صوت و تصویر، مسیریابی، آب وهوا و سرگرمی ها را کنترل می کند و میتوان از راه آن بر مبنای ترجیح راننده ارتفاع، فرمان پذیری(تغییر فرمان) یا ثبات خودرو را تنظیم کرد.
البته اغلب کنترل ها به صورت صوتی هم فعال می شوند. کافی است انگشتتان را به سمت چپ این صفحه لمسی بکشید تا این هیولا بیدار شود.
سایبرتراک با زوایای تیز لیزری آن شبیه تانک جنگی است که با بدنه ضدگلوله و شیشه جلو زره مانند می خواهد وارد منطقه جنگی شود؛ در حالیکه هدایت آن بیشتر شبیه راندن یک خودرو کوچک و معمولی مانند رنو کلیو (Renault Clio) است.
خیلی از مشخصه های سایبر تراک از آن حکایت می کند که این خودرو برای پایان دنیا(آخرالزمان) آماده شده است! با فعال کردن حالت «باجا» سامانه تعلیق یا فنربندی خودرو بالا می رود و به باتری های ولتاژبالا فشار وارد می نماید تا هنگامی که خودرو از دره ها و رودها و مسیرهای صحرایی می گذرد، از آن در مقابل آب و ذرات خاک و سنگ محافظت کند.
این خودرو احیانا آن سروصدا و غرش محبوب خودرو های فوق اسپرت را ندارد، اما با وجود سکوت آرامش بخش یک موتور دوگانه برقی و باتری ۴۸ ولتی لیتیوم یونی ولتاژ پایین، هیجان همچنان به قوت خود باقی است.
منبع: marketdoc.ir
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب